SCHADE

Hoe verloopt het proces van uw schademelding?

  • 1. Schade melden
    U meldt de schade bij ons schadeteam. Dit kan per mail via schade@nederlandseassuradeuren.nl of telefonisch op het volgende nummer 088-1021560.
  • 2. Aanleveren informatie
    Afhankelijk van het soort schade hebben wij een aantal zaken nodig om de schade snel en correct af te kunnen wikkelen. Wanneer u de schade bij ons hebt gemeld krijgt u van ons een e-mail waarin staat welke informatie wij van u nodig hebben. Denk hierbij bijvoorbeeld aan foto’s, een ingevuld schadeformulier en een inschatting van de herstelkosten. In deze mail informeren wij u ook over zaken zoals het eigen risico.
  • 3. Schade-expert
    Wanneer het om een grotere schade gaat, dient er een schade-expert ingeschakeld te worden. Wij plannen in dit geval een afspraak met een schade-expert voor u in. Deze stelt dan het schadebedrag vast.
  • 4. Reparateur kiezen
    Vervolgens kiest u de reparateur die jouw voorkeur heeft. Uiteraard kunnen wij u helpen bij het maken van de keuze voor een reparateur.
  • 5. Eventuele uitkering schade
    Als de schade is gedekt door een van uw verzekeringen, dan keren wij het schadebedrag aan u of rechtstreeks aan de reparateur uit.
  • 6. Invullen vragenlijst
    Na afhandeling van de schade nemen wij contact met u op of u tevreden bent met het verloop. Op die manier weten we zeker dat u tevreden bent en kunnen wij eventueel verbeterpunten achterhalen.

Meer informatie over schade kunt u lezen in onze schadebrochure.